10 Haziran 2007 Pazar

WPF Uygulamaları Geliştirmek İçin Nereden Başlamalıyım?

Nereden başlamalıyım?
İlk olarak WPF ve diğer tüm .NET 3.0, .NET 2.0 mimarisi üzerine kurulduğundan, .NET 2.0 framework'u kurmalısınız.
Microsoft .NET Framework Version 2.0 Redistributable Package (x86)

WPF ile ilgili daha önceden bir şeyler yüklemiştim.
Eğer daha önceki sürümler bilgisayarınızda yüklüyse Microsoft'un Uninstall araçlarıyla öncelikle geçmiş sürümleri bilgisayaranızdan kaldırmanız gerekir.
Pre-released Microsoft .NET Framework 3.0 Uninstall Tool

Buraya kadar hazırlıklar tamam
O zaman öncelikle .NET Framework 3.0'ı yüklemeniz gerekiyor. Aşağıdaki linkten kurulum dosyalarını indirebilirsiniz.
Microsoft .NET Framework 3.0 Redistributable Package

Framework 3.0'ı yükledim ama uygulama geliştiremiyorum!
WPF ile uygulama geliştirebilmek için gerekli belgeler, örnek uygulamalar ve araçları aşağıdaki linkte bulabilirsiniz. Windows Vista SDK'sı uygulama geliştirmeniz için gerekli temel bileşenleri içerir.
Microsoft® Windows® Software Development Kit for Windows Vista™ and .NET Framework 3.0 Runtime Components

Ben WPF uygulamalarımı Visual Studio 2005 ile geliştiremiyorum
WPF uygulamalarınızı Visual Studio 2005 ile geliştirebilmeniz için Visual Studio Extensions'ı yüklemeniz gerekir.
Visual Studio 2005 extensions for .NET Framework 3.0 (WCF & WPF), November 2006 CTP

Tamamdır... Hepsini kurdum şimdi ne yapıyoruz?
:) bundan sonrası size kalmış... Belgeleri okuyun ve örnek uygulamaları çalışın. Tabii bizi izlemeye de devam edin.

1 yorum:

TurK_MaN® dedi ki...

Abicim burada bırakmamalısın.WPF hep duyarım ama mantığını anlamak senin yazını okuduktan sonraya nasip oldu :)
ha gayret devam ettir lütfen